سفارش تبلیغ
صبا ویژن

حدیدترین دکوراسیون داخلی 2021

 

در این مطلب در مورد جدیدترین دکوراسیون داخلی 2021 به اختصار توضیح می دهیم:

ما جدیدترین دکوراسیون داخلی 2021 را پیدا کرده ایم. شرکت مژگان دانشفر با کارشناسان روند و طراحان برجسته صحبت کردیم تا آنها را در پیش بینی روند و بینش خود به اشتراک بگذاریم .

روند جدیدترین دکوراسیون داخلی 2021 در زیر همه موارد ، از روند حمام و روند آشپزخانه گرفته تا روند رنگ ، روند کاغذ دیواری و حتی روند باغ برای سال آینده را پوشش می دهد.

گرچه ظاهرهای مختلف همه در حال محبوبیت هستند ، از نظر سلیقه و سبک بسیار متفاوت هستند - برخی از این روندها ممکن است برای خانه شما مناسب باشد ، برخی دیگر کمتر.

خواه تصمیم بگیرید آنها را ترک کنید و یا آنها را ترک کنید ، اینها 27 روند اصلی طراحی داخلی برای سال 2021 هستند - به علاوه 7 روند دیگر از سال 2020 که پیش بینی می کنیم همچنان تحت تأثیر قرار بگیرند.

 

   1. مبلمان نساجی

مبلمان با بافت آخرین قسمت از رنسانس برجسته است که طی چند سال گذشته سطح مشاهده کرده است. صفحات شیشه ای فلوت شده اند ، کاشی ها لمس می شوند و هوشمندانه ترین ایده های کاغذ دیواری سه بعدی را کاوش می کنند. اکنون نوبت مبلمان است که درگیر آن شوید.

روند طراحی داخلی 2021

شما یک سطح صاف در چشم نخواهید دید که با جزئیات ریز ، در دیوارها گرفته تا مبلمان یافت می شود و به لطافت و بافت در فضای داخلی ادامه می دهد.

روند داخلی

2. وسایل تزئینی

در حالی که مدت طولانی است که ذخیره سازی سفارشی بهترین راه حل برای پوشاندن فضاهای نامناسب است ، طراحی ها در یک جهت آراسته تر پیش می روند که ثابت می کند قفسه بندی ها و کمد لباس ها فضاهای نهایی برای پاشیدن برخی از محل های طراحی هستند.

 

3. آشپزخانه های سبز SAGE

آشپزخانه های سبز به سرعت به یکی از بزرگترین گرایش های آشپزخانه در سال 2021 تبدیل شده اند ، چه رنگ ، کابینت یا کاشی ، رنگ آن در همه جا ظاهر می شود - بنابراین اگر بدنبال الهام گرفتن از آشپزخانه مدرن هستید ، دیگر به دنبال آن نباشید.

در سپتامبر سال 2020 ، جان لوئیس از افزایش 65 درصدی فروش سیستم قفسه انعطاف پذیر نمادین String و افزایش 73 درصدی در میزهای طراح کوچک خبر داد ، زیرا مردم به دنبال ایجاد مناطق کار منازل در منطقه هستند.

4. گلدان ها

گلدانهایی وجود دارند که در نگهداری گلها کار تحسین برانگیزی انجام می دهند - که احتمالاً فراموش کرده اید حتی آنها را نیز در اختیار دارید و سپس گلدان هایی وجود دارند که قدرت تبدیل یک فضای داخلی را در یک لحظه دارند.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد جدیدترین دکوراسیون داخلی 2021 اینجا کلیک کنید.