سفارش تبلیغ
صبا ویژن

دکوراسیون و دیزاین انواع فضاها

 

خرید در مکان های موردعلاقه شما با دکوراسیون زیبا می تواند دلگرم کننده باشد.

چگونه می توان فضاهای کوچک را حرفه ای تزئین کرد؟

نکات تخصصی بارمان طراحان را در زمینه تزئین فضاهای کوچک در خانه یا آپارتمان خود دریافت کنید. بیاموزید که چگونه بدون ایجاد آشفتگی به سبک تزئین کنید!

تزئین فضاهای کوچک می تواند مانند یک معما غیرممکن احساس شود. شما می خواهید تا آنجا که ممکن است جا بیفتید ، اما اتاق نباید احساس تنگی کند. شما می خواهید پر از شخصیت شود ، اما به نظر آشفته و بهم ریخته نمی رسد. اما ممکن است فضای کوچکی به اندازه وسایل پراکنده آنها شیک (یا شاید حتی بیشتر از آن) باشد. چه در یک آپارتمان کار خود را شروع کنید و چه یک زندگی مینیمالیستی را برای زندگی انتخاب کنید ، نیازی به فداکاری نیست. ما ایده های مورد علاقه خود را برای تزئین فضاهای کوچک جمع آوری کرده ایم تا به شما در مقابله با خانه های کوچک خود کمک کنیم.

طبقه را واضح نگه دارید

شما برای وسایل ضروری نیاز به فضا دارید ، اما اگر در اتاق نتوانید در آن قدم بزنید حتی اتاق کاملاً تزئین شده کوچک نیز کار نمی کند. تکه های شناور مانند قفسه ها و غرفه های شب را امتحان کنید تا زمین از موانع پاک نشود و در صورت لزوم فضای ذخیره سازی اضافی را در زیر ایجاد کنید. به جای لامپ های کف ، از قلاب و چراغ های دیواری استفاده کنید.

به سراغ قطعات تاشو بروید

ممکن است به میز و میز ناهار خوری احتیاج داشته باشید ، اما آیا واقعاً به آنها 24-7 نیاز دارید؟ نصب وسایلی را در نظر بگیرید که در صورت عدم استفاده می توانند جمع شوند. فضای کف را آزاد خواهید کرد و از انباشت کارهایی که به ناچار روی این سطوح جمع می شوند ، اجتناب خواهید کرد. اگر آشپزخانه یک جداره دارید ، درهای تاشو می توانند در هنگام استفاده از آشفتگی پنهان شوند.

روی روشنایی تمرکز کنید

فضاهای کوچک اغلب به دلیل کوچک یا نبودن پنجره ها ممکن است احساس تاریکی کنند. کمبود نور طبیعی را با افزودن مقدار زیادی منبع نور در هر اتاق ، از آشپزخانه تا اتاق خواب جبران کنید. وسایل چشمگیر سقف - بسته به ارتفاع سقف خود - یا یک آویز زیبا یا یک پایه شستشوی زیبا - با دیوارکوب یا چراغ رومیزی برای فضای دنج و روشن ترکیب کنید.

 

آینه ها دوست شما هستند

اگر از داشتن نور طبیعی فراوانی برخوردار نیستید ، آینه ها می توانند با انعکاس نور در فضای اتاق به شما کمک کنند تا از آنچه دارید بیشترین بهره را ببرید. آینه ها همچنین می توانند به بزرگتر شدن فضا کمک کنند و توهم چند فوت مربع دیگر را ایجاد کنند. در نظر گرفتن یک دیوار با یک آینه بزرگ یا ایجاد یک دیوار گالری در اندازه ها و شکل های مختلف.

فرش مناسب را انتخاب کنید

فرش یکی از مواردی است که قطعاً نمی خواهید از آن صرف نظر کنید. یک فرش کوچک باعث می شود اتاق به همان اندازه کوچک باشد. یک کفپوش را به اندازه کافی بزرگ انتخاب کنید تا بیشتر مبلمان روی آن قرار بگیرند.

طراحی داخلی ویلا از دیگر فضاهای مهم برای دکوراسیون است. بارمان طراحان شما را در طراحی داخلی انواع فضاها راهنمایی می کند.برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد ما به لینک زیر مراجعه کنید:

https://www.barmantarahanpars.com