سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مبلمان فرانسوی چیست؟

آیا مبلمان فرانسوی می توانند جذابیت بیشتری به خانه شما اضافه کنند؟

مبلمان فرانسویدر قرن هفدهم و هجدهم در شهرهای استانی فرانسه مانند لیون و لیژ ، بلویز و اورلئان و در حومه بوردو و نرماندی به وجود آمد. سبک مبلمان فرانسویدر میان دوستداران مبلمان عتیقه بسیار محبوب است. مبلمان فرانسوی   دارای ترکیبی از سبک از مبلمان پاریسی و سلطنتی است.

مبلمان فرانسویبرای اتاق خواب دارای طرحی سودمندتر از مبلمان پاریسی است که به نسبت مناسب سلطنت فرانسوی ها با تزئینات بیشتری تزئین شده اند. دلیل آن این است که سبک های مبلمان استانی عمدتاً با در نظر گرفتن جامعه طبقه متوسط ??طراحی شده اند. با این حال ، برخی از قطعات طراحی شده مبلمان به سبک مدرن وجود دارد که آنها را بسیار جذاب می کند.

بیشتر این مبلمان اتاق خواب مانند تختخواب ، میز آرایش ، میز کنار تخت ، آینه دیواری و کابینت ها در مقیاس بزرگ طراحی شده اند و اگر می خواهید آن را در اتاق خواب کوچک خود قرار دهید ، می توانید مبلمان خود را از طریق تولیدکنندگان سفارشی کنید.

ویژگی های مبلمان فرانسوی

مبلمان فرانسویدارای پایه های کوتاه کابریول همراه با منحنی های صاف و ظریف است. پایه های کابریول به طرح پا منحنی متمایز اشاره دارد که در انواع قطعات مبلمان استفاده می شود. منبت کاری های چوبی برخلاف سبک مبلمان سلطنتی فرانسه در این سبک ها شکل زیادی ندارند. صندلی های ناهار خوری از این سبک اغلب دارای کنده کاری هایی هستند که با الگوهایی شبیه گندم انجام می شود و نشان دهنده حومه فرانسه است. نردبان پشتی یکی دیگر از ویژگی های صندلی های غذاخوری به سبک مبلمان فرانسویاست. بنابراین اگر می خواهید خانه خود را با مبلمان به سبک فرانسوی تزئین کنید ، می توانید از مبلمان استانی فرانسه در اتاق خواب خود استفاده کنید و به همین ترتیب باید میز ، صندلی و کابینت مخصوص پذیرایی به سبک فرانسوی را در اتاق های دیگر قرار دهید.

فواید مبلمان به سبک فرانسوی چیست؟

مواد

مبلمان به سبک مبلمان فرانسویاز چوبهایی که به طور فراوان در حومه فرانسه از جمله بلوط ، راش ، نارون ، گیلاس ، گردو ، سیب و بسیاری دیگر یافت می شود تراشیده شده است. این دور شدن از مبلمان سلطنتی فرانسه است که از چوب وارداتی تراشیده شده است. این چوب ها کاملاً بادوام بوده و به راحتی جابجا می شوند.

 

رنگ

رنگ هایی که برای رنگ آمیزی مبلمان فرانسویبه کار رفته است از رنگ های روشن مانند آبی آسمانی ، سبز روشن ، صورتی روشن ، نقره ای ، بژ ، خاکستری و بسیاری دیگر است. سفید رنگ رایجی بود که در مبلمان همراه با سایه های مختلف خاکستری به کار رفته بود. به طور کلی ، این رنگ زیبایی و زیبایی سلطنتی به مبلمان بخشیده است.

 

بسیاری از مبلمان فرانسویوجود دارد که در میان افرادی که به دنبال تزئین دکوراسیون فرانسه به خانه های خود هستند بسیار محبوب است.